6 ting jeg skal ha fokus på fremover!

Da fant jeg endelig tilbake til sofaen! Jeg og søsteren min gikk rundt og lekte turister i Stavanger. Vi fant skolen søsteren min skulle gå på, vi brukte timer på å komme oss til en butikk som var søndags åpen for å kjøpe vaskepulver og vi fant en fotballbane med tribune hvor vi kan ta morgentreningen vår på.

Det er nå det begynner å gå opp for meg at dette er faktisk mitt nye hjem. Så nå som jeg bor her så er det klart for å sette meg litt mål for hva jeg vil oppnå.

1. Preikestolen

Det er noe jeg enda ikke har gjort, men som jeg alltids har villet. Jeg har hørt at turen ikke er så lang heller, så dette er noe jeg skal få krysset av ganske fort. Får få med meg en gjeng, pakke lunsj og dra opp en søndag!

2. Komme tilbake til treningsrutinene

Det er noe av det jeg har gledet meg mest til av alt. Skal ut en tur nå snart for å titte innom litt forskjellige før jeg bestemmer meg i morgen. Har reis så mye i det siste så merker jeg gruer meg til å måtte pine meg gjennom å være gangsperr i hele kroppen i starten.

3. Være flink med økonomien

Handle en gang i uken, lage matpakke, flink til å spare penger, buss i stede for bil. Let's go!

4. Arbeidsnarkoman

Jobb, jobb og atter jobb. Jeg starter opp som negle designer fra og med i morgen, noe jeg virkelig gleder meg til. Kommer til å trenge modeller (GRATIS) som jeg kan øve meg på i begynnelsen. Ta gjerne kontakt om du ønsker å være modell!

5. Utforske utelivet og utvide vennekretsen

Selv om jeg går inn for treningen så ønsker jeg ikke å gå så langt at jeg ikke kan kose meg. Jeg har lagt konkurranse treningen på hylla, så å kose seg på byen i nu og ne skal være lov! Har faktisk savnet det i det siste.

6. Være mer spontan

Det var det kjekkeste jeg hadde gjort på lenge når jeg og søsteren min bare ut av det blå stakk ut og badet om natten. Jeg er for opptatt av å få alt godt planlagt, så da er det ofte det ikke blir noe i det hele tatt. Vil jeg noe så må jeg bare hoppe i det.

14 kommentarer

Siste innlegg