JEG ER TILBAKE! DENNE GANGEN FORSVINNER JEG IKKE IGJEN!

1 måned er gått og jeg har ikke lagt inn et eneste ord på verken blogg, Instagram eller snap. HVORFOR? Grunnen er egentlig bare det at jeg måtte levere telefonen min på verksted etter å ha knust den og så mistet den i do. (sikkert 4 gangen) Så da hadde jeg ikke tilgang til bildene mine…

Jeg ble også ekstremt syk en uke etter. Jeg holdt meg hjemme i 1 uke med halsbetennelse. Jeg tror jeg aldri har vært så syk før i hele mitt liv. Følte jeg svelget kniver når jeg skulle svelge, kaldsvettet og skalv noe intenst hver morgen, kastet opp og følte meg helt ubrukelig. Jeg håper virkelig det er første og siste gangen!

Jeg har også startet opp med å jobbe for fullt nå! Det er helt merkelig å tenke at jeg ikke har jobbet på 8 mnd, men er litt deilig å være tilbake kjenner jeg!

Men nå er jeg tilbake for fullt! Fikk telefonen min tilbake ENDELIG over helgen så nå har jeg ingen unnskyldning!

14 kommentarer

Siste innlegg