VÅT I BUKSA

For en utrolig bra start på dagen! Hadde jo fri fra jobben i dag, så jeg benyttet muligheten til å rydde og vaske leiligheten. Jeg husker ikke sist jeg hadde så bra med energi. Full musikk og danset rundt med støvsugeren. Bilder av leiligheten før og etter kommer snart!

Jeg kom meg også på trening i dag! Det er nesten flaut hvor dårlig jeg har vært med trening i det siste, har bare spist dritt de siste ukene. Merket jeg var lei slik mat i går, så var lett og finne fram de sunne matvarene i dag. Jeg har en følelse av at denne uken kommer til å gå utrolig bra med både mat og trening, merket for første gang på lenge at i dag var det godt å komme tilbake til treningen!

Ble en skikkelig rumpeøkt som sto på listen i dag. Ble gjennomsvett! Lysegrå tights var ikke det smarteste valget kan man si. Gikk ikke mange minuttene før den ble mer og mer mørkegrå. Men men, ingen på trening kunne si at jeg ikke gav noe i alle fall (haha).

Så nå er planen å krype til sengs slik at jeg er våken og opplagt til en økt før jobb i morgen.

Sov godt søtnoser!

6 kommentarer

Siste innlegg