DET GIKK BRA HELT TIL JEG LA HODET PÅ PUTA

Dette er et innlegg jeg aldri hadde sett for meg at jeg skulle skrive, rett og slett fordi jeg har avklart med meg selv at dette aldri kom til å skje! Jeg hater nemlig skrekkfilmer, men i går kveld greide søsteren min å overbevise meg til å se IT på kino!

Jeg tror jeg har sagt til alle jeg kjenner at det er en film jeg aldri skal se, i alle fall ikke på kino. Slik ble det nå ikke… Jeg ble faktisk overrasket over hvor bra jeg håndterte det, selv om jeg hadde hodet mer ned i skjerfet mitt enn opp på skjermen(Hehe).

Jeg kan si at jeg syns den var utrolig bra alt i alt og var ikke særlig redd når vi skulle hjem, men…

Selv om jeg følte meg rolig så var hodet fulle av tanker. Jeg fikk nesten ikke sove, og når jeg sov så drømte jeg det merkeligste. Jeg måtte klype meg selv flere ganger den natten for å sjekke at jeg var våken, men jeg følte jeg alltids datt tilbake til samme drøm etterpå.

Jeg angrer meg ikke for å ha sett filmen, den var utrolig bra. Men jeg merker i dag at jeg mangler nattesøvn.

6 kommentarer
    1. Du som er anonym og skriver piss på vært innlegg, jva slags oppdragelse har du fått? Du sko hatt god gammel dags ris på rumpa med slik ordspråk hele tia.

    2. Jeg elsker skrekkfilmer! Men hater klovner! Så denne vil jeg se, men samtidig ikke 😀 Ender nok med å gå på kino, men som det samme som deg, har tryne nedi genseren mer enn blikket på filmen xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg