DET BLIR FOR MYE FOR LILLE NORGE!

Jeg må rett og slett le! Jeg er fasinert over dobbeltmoralen til søte “uskyldige” beboere i Norge. Når til og med de store bloggerne som legger ut mye drøyt begynner å snakke nedsettende om andre bloggere som plutselig viser litt mer hud tenker jeg bare er tragisk og barnslig. I de siste ukene har det vært “krig” i bloggverden pga kropp og spesielt PUPPER. Bloggere slår seg løs og viser puppene sine til alle leserne sine, noe andre bloggere virkelig ikke greier å håndtere. HVORFOR?

“Nei det går en grense på hva en kan legge ut.” Å det er det du som skal bestemme tenker jeg? Folk følger og forguder Instagrammere som legger ut mye kropp og tenker ?INSPO?, MEN når det er noen du kjenner og ?konkurrerer? mot så er det ufyselig. Jeg skal være ærlig å si at jeg skammer meg over mange jenter i dag, jenter som jeg ellers har sett opp til. Jenter burde støtte hverandre og BOOSTE hverandre for å stå imot dagens syn på kropp. I stede står vi å tenker hore, slut og PR-kåt.

Folk skal få lov til å uttale seg og si sin mening, men å snakke nedsettende om andre er IKKE greit. Hvis hun vil vise nippelen så la henne vise nippelen! Alle har en nydelig og unik kropp som ikke er lik noen andre sin, la oss få lov til å vise vårt kunstverk og være stolt over den på samme måte som de som vi forguder, men ikke kjenner!

Jeg har ellers bare to ord til dere der ute, spesielt dere jenter som ikke takler å se andre jenter som gir litt faen!

SKJERP DERE!

 

14 kommentarer

Siste innlegg