SLUTTET Å STRIPPE? DRØMMETYPEN? SUGAR DADDY? ++

Det var påtide! For 20 dager siden satte jeg i gang en spørsmålsrunde, men ikke før i dag har jeg fått svare på disse. “Bedre sent, enn aldri.” Eller? I alle fall, her er noen av spørsåmlene dere dro fram denne gangen!

Har du sluttet med stripping?

Det har vært utrolig rolig etter jeg flyttet, men sluttet har jeg IKKE. Jeg ble faktisk nylig lagt til å Showhuset.no sine nettsider så vi kan heller si at jeg har så vidt begynt! Greide å vrenge foten sist helg så har vært lite øving med heler, men allerede i dag var det tilbake til full musikk og hæler på kjøkkenet! Nå begynner også sesongen for strippere så jeg ser fram til å se når neste jobb blir!

Hva er målet med trening for deg?

Nå er det egentlig bare å komme meg på trening og kose meg med det. Var alt for streng over lengre tid, så nå er fokuset bare å gjøre det jeg liker og trives med. Greier jeg å holde kroppen fin og stam samtidig som rumpa sitter der den skal så er jeg fornøyd.

Ønsker du fortsatt å stille i bikinifitness?

Jeg har ikke lagt tanken bak meg, men det blir i framtiden om noen år. Jeg vet med meg selv at det er noe jeg skal oppleve, men nå har jeg så mye annet jeg vil gjøre som er umulig å gjøre samtidig som fitness.

Bor du med søsteren din?

Ja det gjør jeg. Vi er som et gammelt ektepar!

Hvordan trives du i stavanger?

Elsker plassen! Jeg har aldri angret på å flytte til Stavanger, der er noe jeg har hatt lyst til lenge. Alle her er så søte og imøtekommende!

Hva er ditt syn på at unge studenter/vakre unge damer finner seg eldre sugar daddys?

Har man lyst så har man lov tenker jeg. Jeg blander meg ikke opp i hva andre velger å gjøre, det er deres liv.

Hvordan er “drømme” typen din?

I NEED A REAL MAN!


 

13 kommentarer

Siste innlegg