STARTET HELGEN MED LIP FILLER

God morgen snupper! I dag startet jeg dagen på Aleris sykehus for påfyll av leppene, men denne gangen ble det ikke juvaderm. Nesten hver gang jeg skal ta leppene mine så ender jeg opp med noe annet enn det som var planlagt. Alle gangene var tanken Juvaderm, men første gangen gikk jeg hjem med botox og i dag Restylane. Kan vel si at jeg stoler på at de vet hva de gjør og hva som er best med tanke på hva jeg ønsker.

Bilde 1 time etter behandling

Er utrolig fornøyd med resultatet! De er selvfølgelig ganske hovne nå, men elsker den myke formen på leppene som jeg har fått. (Bedre bilde kommer i morgen)

Ellers så har jeg faktisk ikke store planer for helgen. Eneste som står på lista er videoene som jeg og Melissa skal filme i morgen. Vi var ute i går til 02.00 pga en ganske interessant oppdagelse vi hadde, så snart blir det STORYTIME på YouTube vår!

GOD HELG!

9 kommentarer

Siste innlegg