STARTET DAGEN PÅ SYKEHUS – WOULD YOU RATHER

Opp og hopp! I dag startet jeg dagen min på Aleris Sykehus for en sjekk av hvordan leppene var etter 2 uker. Jeg hadde vært flink til å massere dem så det var veldig lite etterarbeid hun måtte gjøre. Etter 5 minutter der så var jeg ferdig å tok turen til treningssenteret. Så der har du min start på dagen. Skulle være så flink å lage meg proteingrøt til frokost i dag, men det proteinpulveret jeg bruker nå smaker litt spesielt så det funket ikke så bra. Havnet rett i søpla så kokte jeg meg noen egg i stede. MEN NOK OM DET!

Det jeg skulle fram til med dette innlegget var å informere om at resultatet etter en liten avstemning på Instagram der valget var mellom Spørsmålsrunde eller Would you rather så vant Would you rather. Så jeg og Melissa skal lage en video til kommende søndag hvor vi svarer på dilemmaer dere kommer med! Så kommenter gjerne på dette innlegget eller på vår YouTube kanal HER hva dere ønsker at vi skal velge mellom.

Husk å abonner på YouTube kanalen vår HER for å holde dere oppdatert på når vår neste video kommer ut.

PS: Konkurranser er på vei!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg