Søstrene Lægreid avslutter YouTube-kanalen våres!

Ja det stemmer dessverre. Vi begynte for 1 mnd siden med kanalen vår hvor jeg og søsteren min, Melissa kjørte på med YouTube videoer for dere. Dessverre har det seg slik at Melissa har valgt å trekke seg for hun har for mye annet i luften akkurat nå, noe som innebærer at vi har kommet fram til at vi legger ned kanalen vår. Det er selvfølgelig utrolig trist å si dette til dere for responsen deres var fantastisk, men slik er det nå dessverre…

Jeg kommer til å gå tilbake til min ordinære YouTube-kanal (HER) for å fortsette med å lage videoer alene. Abonner gjerne for å få med dere hva som kommer ut next. Jeg tenker sminkevideo, treningsrutinene mine, spørsmålsrunder osv…

Søstrene Lægreid takker for seg!

43 kommentarer
    1. Se koss du kler deg, ka du legge ut å i det heila tatt oppførselen din?
      Du e 20, christina. Å du seie at du kje trenge å ta alt med i cv?en din, når du ska søka jobb? E du klar øve at arbeidsplassar søke deg opp på google? Å eg ska med håndå på hjerta fortella deg at INGEN vil ha deg i jobb itte å ha lest bloggen din. Du må og slutta med å redigera bildene dine så INSANE mye, kanskje revurdera det med tanke på at du bruke 1,5 kg med hver smink? Å at du drar den sportstightsen så langt oppi muså at du får ein c-toe så nesten går av seg skjøl, eg blir flau.. å du komme vel med ein komentar « koffer går du på bloggen min då? Blablabla» JO, akkurat fordi me ler av deg, me ler av koss du skrive? Kjærestesyk? Excuse me, men du har lika liten kjangs som Lotte Ninja å få seg type itte alt hu la ut på bloggen å bilder. Så værsåsnill, før du i det heila tatt lyge om JV, å om koss familien din støta deg ut som heller ikkje e sant. Så værsåsnill å få skikk på live ditt å bloggen, hvis du like deg som stripper? Ok, go?ahead! Men nobody cares, christina. Ingen bryr seg , verken om treninga som du heller ikkje ser forskjell på. Eller noe aent. Beklage stygg melding, men eg har egentlig fått nok av denna barnslige bloggen. Du bør voksa opp, få tightsen ut av muså, slutt å rediger bilder å slutt å vær stolt over å vær en stripper.

    2. Seriøsmeld.: Du burde virkelig roe ned på tastaturet å begynne å tenke litt tilbake hvis du faktisk har fulgt med litt her. Jeg blogget både før og imens jeg startet å jobbe som negledesigner. WOW WHAT?!??! Fikk jeg meg jobb faktisk som negledesigner selv om google finnes?! Så jeg tror nok personligheten min slår google der dessverre 😉 Å hva jeg gjør med bildene mine og hvor mye sminke jeg bruker tror jeg du skal få sleppe å kommentere, for om jeg vil bruke noen kilo sminke en dag så la meg. Hvorfor bry seg egentlig? Jeg sminker meg som jeg vil, drar tightsen opp alle kanter og hever hode. Så bare fortsett å klikk innom for det kommer alltids til å være noe du kan le av. Det gir meg også en mulighet til å le litt. Hva tror du jeg tenker når jeg leser kommentaren din? “Dette er en selvstendig person med bein i nesa?” Ikke akkurat. Du brukte nok litt tid på å skrive denne “seriøse” kommentaren, kanskje du heller skulle bruke mer tid på å deg selv heller? For det å prike på meg gjør ikke at du blir mer atraktiv, men det håper jeg du vet? Men du kan gjerne være så seriøs å heller ta det med meg personlig, da kan jeg ta deg litt mer seriøs og du kan få muligheten til å se svart på hvit at jeg ikke lyge om JV historien min. Du sier ingen bryr seg om meg og bloggen? Du er den som virker som bryr seg mest om hva jeg skriver? Du skjønner det er vanskelig å ta dge seriøst da når du motsier deg selv?

    3. Må si meg enig med ‘Seriøsmld’. Du er faktisk like ekkel som Lotteninja. Ingen arbeidsgiver vil ansette deg etter å ha lest denne latterlige bloggen. Det samme gjelder kjæreste; Ingen oppegående gutt vil være sammen med deg. Jeg har ingenting med den sekten din å gjøre heller, så ikke skyld på det.

    4. Det er mange med “heila vede” her…
      Selvfølgelig vil folk ansette hu om hu er kvalifisert til jobben. Selvfølgelig finnes det oppegående gutter som ønsker å være sammen med hun. Selvfølgelig finst det et hav av gutter som ikke ønsker å være sammen med hun.. Alle har forskjellig smak? Det er så jævla typisk norsk å misslike noen som stikker seg ut å tørr å være seg selv.
      Stå på videre Christina.. Du klarer deg helt topp i live og vil gjøre det i lang tid fremover =)

    5. Hev hodet og slutt å svare på hatmeldinger. Bruk energien din på positive ting. Aner ikke hvor gamle de er de som skriver så mye stygt. Men voksne kan de ikke være.

    6. Eg syns du e crazy ass.. du leve i en egen boble.. men så lenge du kose deg, kem bryr seg? Hahaha sike din ekle attention hoe håpe du choke på en dick

    7. Haha, waaw guurl:ppp
      Poenge her e, du e lei av å få hat? Du lage haten.
      Du motseie deg skjøl, du seie i et aent innlegg at bokså e for stor så derfor e an rynkete? Eg har ein heilt lik boksa skjøl, å an e kje i nærheten av sånn:))
      Negledesigner? Wao, e det virkelig det du tror du tjene mest på, e det DET du vil ha som framtid? Negledesigner & stripper..? Wao, foreldrene dine må virkelig vær stolte.

    8. Hu skade jo Ingen? Ville helle ansatt hu enn mennesker så mobber på nett? For sist eg sjekka så har aldri det å bruke “mye” sminke skada noen? Men de så slenge dritt å mobbe har tatt liv av folk. Dokke bør virkelig skjerpe dokke herregud. Stå på Christina.

    9. Eg hadde faktisk ansatt Christina på dagen til å jobbe med f.eks sosial medier. Har veldig lite betydning om hva hun har gjort. Det jeg bryr meg om når jeg ansetter folk. er hva det kan gjøre. Alle har ei fortid, meg inkludert.. Men jaggu har eg klart og bygge meg opp.. Hadde 3 stk på interjuv i dag, der to har en krimiell bakrunn. Begge var åpne om det, å en av det venter på tilbud. Kun pga kvalifikasjonene.. Fortid skal ikke endre fremtiden..

    10. Vel:
      Så når noen har gjort en feil i livet, tatt straffen og vil videre i livet? Skal dem straffes hele livet?
      Give me a break!!
      Har du hørt om pøbelprosjektet? Skal ikke dem som får en skeiv start på live få en ny sjanse?
      Kan du og fortelle meg hva som er galt med stripping?

    11. Vel : Så når ex kriminelle ønsker seg vekk fra det kriminelle livet, ønsker å jobbe vanlig, motta vanlig lønn og bidra i samfunnet. Så skal vi avise dem og behandle dem som kriminelle og håpe det fortsetter som kriminelle heller.. Bra tenkt!! Slike som deg trenger vi i samfunnet.

    12. Det må ver fryktelig frustrerende å henga seg opp i koss andre velge å leva livene sine. Me leve her i dag, la nå oss alle få låv å leva livene våre som me vil.
      Du virke som ei positiv og sprudlende jenta. Stå på ditt! Eg har toge maaaaange domme valg iløpet av mitt liv, men eg kan låva at den dag i dag trege eg ikje på någen av di. GJØR DET SOM GJØR DEG GLAD ❤

    13. Konsekvensen er at deres kriminalitet ofte følger dem ut livet. Eks en dømt voldtektsforbryter vil aldri bli kvitt stemplet voldtektsforbryter. Det er en direkte konsekvens av forbrytelsen og er nok tøffere en fengselsstraffen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg