JEG SLUTTET PÅ DAGEN!

For hver dag som går så skjer det forandringer, noen mer planlagt enn andre. Jeg tror vi alle har opplevd det å tro en har stålkontroll, men så blir plutselig utfallet noe helt annet. Det er akkurat det som har skjedd nå, men denne gangen måtte jeg være sikker før jeg satt meg under tastaturet. Jeg har unnlatt å blogge en uke nå pga. hodet mitt har vært litt kaos de siste dagene. Jeg ville ikke si noe før det var klarnet opp og garantert. Men jeg vil være den første som sier dette til dere så jeg kan ikke vente lengre heller.

Jeg sluttet som stripper denne uken. Det er utrolig rart å tenke en uke tilbake da jeg satt å vurderte å starte mitt eget strippefirma. En uke senere så hører strippeyrket fortiden min til. Å dette er ikke noe jeg tuller med for å kunne fortsette som stripper i det skjulte. Jeg sa opp enkeltforetaket mitt, opplyste sjefen min og bildene på siden  skal bli fjernet i løpe av helgen. Det stemmer, jeg er HELT ferdig. Men hvorfor denne drastiske omvendingen plutselig? Elsket jeg ikke dette?

Jeg blir sett på som en kvinne som gir f*en i hva folk mener og kjører mitt eget løp. Det er egentlig ganske rett, til en viss grad. Jeg har sagt til meg selv at jeg må leve mitt liv og gjøre det jeg brenner for, så lenge det ikke går ut over 2 personer i livet mitt, lillesøstrene mine. Ingenting er mer viktig i livet mitt enn at de har det bra.

Over helgen fikk jeg vite ting som gjorde at jeg rett og slett sluttet på sekundet, å det var ikke et vanskelig valg en gang. Det kommer aldri til å være noe spørsmål når jeg må velge mellom ting jeg elsker og dem jeg elsker. Jeg oppfordrer andre unge mennesker til å få motet til å gå imot “verden” for å følge drømmene sine, men det er vanskelig. Tro meg! Men ser du deg rundt etter at du har tatt noen vanskelige skritt mot drømmen din. De som enda står rundt deg da, det er de som du bør og MÅ ta vare på videre. Du skal ikke unngå å høre på hva noen har å si, du må bare finne ut hvem som sier det for DITT beste.

 

Jeg angrer meg ikke et sekund på at jeg startet som stripper, det har hjulpet meg utrolig mye til å finne meg selv og hvem som enda er glad i MEG! Det er mange som tror at fordi jeg stemplet stripper i pannen min så er den Christina de kjente vekke, så de valgte å snu ryggen uten unntak. Selvfølgelig sårende der og da, men jeg innså da at de ikke var mine ekte venner. Ekte venner står sammen uansett, for de vet at det er en tittel ikke en ny person.

Jeg visste at jeg ikke kom til å jobbe som stripper resten av livet. Jeg så for meg at jeg kanskje holdt på med det noen år, men et halvt år funket det også. Skulle jeg holdt på lengre så hadde jeg måttet startet mitt eget for det er mye som jeg synes burde forandret på innenfor det yrket, mest for sikkerheten til jentene. Men det er et tema jeg evt. kan snakke om en annen gang….

Jeg takker for min tid som stripper. Blir spennende å se hva jeg finner på nå!

23 kommentarer

Siste innlegg