jeg er ikke skapt for å bo i norge

Jeg merker allerede nå at jeg takler utrolig dårlig kulde. Jeg sliter med å komme meg opp om morgenen, det frister ikke å gå ut og en vil bare være hjemme å spise god mat. Heldigvis så har vi enda ikke fått noe snø i Stavanger, å det trenger ikke å komme i år spør du meg. Jeg er uten tvil mest glad i sommer og varme, alt er bare lettere når det er varmt og sol. Lettere å holde seg sunn og folk er relativt mer glade når det er fint vær. Jeg skulle virkelig ønsket jeg kunne tatt å hoppet på det første flyet til et varmere land nå, men dessverre lar ikke det seg gjøre med tanke på jobb. Jeg får nøye meg ned de minuttene jeg har i solarium, de er virkelig høydepunktene i uken min!

Men hvis jeg skal tenke litt inn i framtiden så tviler jeg sterkt på at jeg kommer til å bo i Norge resten av mitt liv. Jeg har alltids hatt sansen for LA, så jeg har tenkt å prøve meg et halvt år der når jeg er ferdig med utdanningen min helt. Jeg ser ikke for meg at jeg skal leve livet mitt her i Norge, jeg ser ikke engang for meg at jeg kommer til å finne “mannen i mitt liv” her. Jeg elsker å satse, teste ut grensene mine. Så en tur ut av Norge for noen måneder hadde nok bare vært godt, kanskje så godt at jeg ikke hadde kommet tilbake 😛 Hvem vet hva framtiden vil bringe.

12 kommentarer

Siste innlegg