20 ting dere ikke visste om meg etter 20 år

1. Elsker å kjøre lange turer

2. Går 90% av uken uten sminke

3. Har flere høye hæler enn vanlige sko

4. Kan være unødvendig bitchy på meldinger hvis jeg får nok av en person

5. Begynner neste uke i ny jobb

6. Tar 90% av bildene mine selv

7. Det er over 2 måneder siden jeg var ute på byen

8. Jeg er livredd for å gå inn i et forhold

9. Jeg angrer meg ikke for at jeg døpte meg som Jehovas Vitne

10. Svarer sjeldent på “hei” og “skjer?” snapper

11. Kommer til å ta silikon når jeg har økonomien til det

12. Jeg er med i et TV-program som kommer ut i 2018

13. Er elendig når det gjelder kostholdet mitt for tiden

14. Har lyst å sette meg mer inn i politikken i Norge

15. Jeg skal kjøpe meg en pomeranian som jeg skal kalle Chanel når jeg har slått meg til ro med reising

16. Jeg er B menneske

17. Har lyst å starte mitt eget, men vet enda ikke helt hva enda

18. Jeg elsker å provisere de som ikke tror på meg

19. Jeg har aldri vært på et jobb-intervju uten å ha fått jobben

20. Jeg døgnet i natt, hihi

10 kommentarer

Siste innlegg