JEG KOMMER, GJØR DU?

Nå er det virkelig lenge siden jeg har skrevet til dere, jeg vil ikke finne ut sist gang jeg blogget. Jeg har egentlig ikke annet å si enn at jeg har hatt det “litt” travelt. Det å begynne å jobbe 100% igjen har vært et stort skritt etter å ha hatt pause fra “vanlig” jobb i 10 mnd. I tillegg så har jeg hatt fullt kjør med trening. Husker nesten ikke sist formen var så bra som den er nå. Det har vært mye å ta inn de siste ukene, men nå begynner jeg å senke skuldrene og slappe av. Jeg har virkelig savnet dere alle sammen, jeg har tenkt på bloggen hver dag selv om jeg la den til side. Tanken om å slette den har aldri vært der, jeg trengte bare å bli klar til å fortsette der jeg slapp.

Derfor vil jeg starte med å opplyse dere om en opplevelse som jeg vil oppleve med dere…

 

Det er nemlig at TIESTO skal ha konsert i Stavanger 20. Januar på Sørmarka Arena! For dere som ikke har fått det med dere så er Tiësto utvilsomt en superstjerne over hele verden. Han er stemt frem som ?The greatest DJ of all time? av Mixmag og tok førsteplassen hos Rolling Stones kåring over verdens beste DJ?er. Han åpnet de Olympiske Leker i Athen i 2004, og har headlinet festivaler over hele verden, deriblant Ultra Music Festival, Stereosonic, Coachella, Tomorrowland/TomorrowWorld og Electric Daisy Carnival. I tillegg har han også vært resident DJ på Hakkasan Restaurant i Las Vegas og Wet Republic pool på MGM Grand. (KJØP BILLETTER HER)
 

 

Klikk HER for informasjon og billetter. (Aldersgrense: 18+)

Jeg håper jeg ser flere av dere her! Bedre start på nyåret finner du ikke, er du klar?

 

7 kommentarer

Siste innlegg