min første julefeiring

Tenk at på søndag så skal jeg feire jul for første gang i livet mitt! Det er en ganske rar følelse. Bare det å kjøpe gaver og forberede meg er en uvane, så jeg har ikke helt kommet i mål med det enda. Så de neste dagene kommer til å gå i jule-shopping. Jeg og søsteren min skal til Gjøvik til tante og onkel for å feire, noe jeg VIRKELIG ser fram til. De er familien jeg har igjen, å jeg er evig takknemlig for å kunne tilbringe julen sammen med dem! Det er faktisk utrolig merkelig å tenke over at det er 3mnd siden jeg snakket med foreldrene mine, de er liksom bare vekke fra livet mitt. Heldigvis så var jeg klar for å gi slipp, så dagene går overraskende nok bra! Men jeg har utrolig mange fantastiske mennesker rundt meg som er til stor hjelp med å komme meg videre.

GOD JUL

17 kommentarer

Siste innlegg