Avslutter kvelden med en svømmetur utendørs mens det snør

Sist jeg var så sliten på en så god måte må ha vært når jeg var liten å hadde badet med familien, noe vi gjorde fast hver lørdag. Jeg og søsteren min tok nemlig turen ut i kveld for å teste ut Utendørs svømmebasseng i nærheten av der vi bor som heter Gamlingen. Det var utrolig tung trening, men utrolig kjekt! Det regnet når vi kom, men etter noen minutter så snudde det over til å snø. Det var en forfriskende opplevelse og svømme utendørs i et varmt basseng mens det snør på deg og du kjenner kulden bare du løfter en finger over vannet.

Så framover så blir det nok mye turer dit. Det er en fantastisk følelse etter en skikkelig tung styrkeøkt å avslutte med svømming. Jeg vet at jeg kommer til å sove som en liten unge ikveld i alle fall.

SWEET DREAMS

12 kommentarer

Siste innlegg