Forventet ikke det svaret

I dag startet jeg dagen med noe som faktisk er unormalt lenge siden jeg har kjøpt, med tanke på hvor paranoia jeg er. Nemlig graviditetstest, hvor jeg faktisk denne gangen forventet et helt annet svar enn det jeg fikk! Jeg har nemlig vært utrolig uvel om morgenen en stund, jeg har villet kaste opp men ikke fått det til. Jeg kjenner kroppen min så pass at jeg VET at noe ikke er 100% som det skal, så denne gangen håpte jeg faktisk på at den skulle være positiv et sekund. Rett og slett for å kunne roe litt ned fordi jeg da vet hva som er grunnen til formen min. Men neida, nok en gang endte jeg opp med en negativ graviditetstest. Så i morgen er det til legen for å se om de muligens har noe svar på hva som skjer.

Selvfølgelig håper jeg at jeg aldri trenger å måtte gå gjennom en abort, å gjør mitt for å unngå det. Men valget er enkelt om det noen gang måtte være et valg jeg måtte ta.

Men hva hadde jeg egentlig gjort hadde den vært positiv? Det er egentlig ganske enkelt valg, abort. Mange synes kanskje jeg tar for hard og tar den avgjørelsen alt for enkelt, men det med god grunn. Jeg er den typen som muligens ikke kommer til å få barn i livet mitt, det er ganske stor sannsynlighet. Det av personlige grunner.

Ikke noe mini Christina i magen min denne gangen heller

8 kommentarer

Siste innlegg