Operasjoner og justeringer jeg skal gjennomføre i 2018

Da var det endelig fredag, å jeg startet helgen på legekontoret hvor jeg endte opp med litt bomull og teip på armen. Jeg har gått rundt i hele dag å hørt på det nye albumet til Camila Cabello, bare elsker det! Utrolig sterke tekster som nok mange kjenner seg igjen i. Favorittene til nå er Real Friends og She Loves Control.

Men videre til overskriften? Jeg nevnte før jeg startet å blogge at jeg hadde en del planer for det kommende året. Noe av det har jeg allerede startet på, andre ting må nok vente en stund. Jeg har tenkt lenge på å gjøre disse tingene, men jeg ville være 100% sikker når jeg først faktisk kastet meg ut i dem.

 

Bli blondine igjen: Den reisen begynte jeg på lørdag sist helg. Jeg gikk til en frisør her i Stavanger som heter Solange Frisør hvor vi først bleket håret mitt før hun tok en kald tone i. Jeg må gjøre det samme en gang til minst for å få hele håret jevnt og kaldt, men resultatet jeg fikk etter første gang var utrolig bra også. Jeg hadde 4 fargenyanser i håret etter ombrè, så jeg må gjennom noen runder for å få det helt jevnt. Merker jeg nesten gruer meg allerede til neste gang, for blekingen var et helvete for hodebunden. Du føler du brenner av deg alt håret. Men hva kan man si, ?lide for skjønnheten? hehe.

 

Silikon: Jeg husker når jeg gikk på videregående og startet å blogge for aller første gang. Jeg skrev et innlegg om at jeg ikke skulle ha silikon, å det var ikke noe jeg måtte ha for å føle meg bra. Jeg kan vel si at ting forandret seg mye etter det. Jeg gikk en periode fra 60kg til 80kg på bare noen måneder, så føk jeg ned igjen 10kg på rundt 2 måneder. Det er ikke størrelsen jeg er misfornøyd med, men etter den berg og dalbanen så har lysten til å stramme dem litt opp vært veldig stor. Så jeg ser for meg at hvis alt går etter planen så kan jeg legge meg under kniven til høsten.

 

Tatovering: Dette er noe jeg har hatt lyst til i årevis. Det er ikke bare å få tatovering, men jeg har en spesiell i tankene som jeg enda ikke har gått ifra. Vi har alle gått gjennom tunge perioder i livet, å det å ha en tatovering som har en viktig betydning er noe jeg virkelig blir inspirert av. Jeg er ikke den som ønsker noe stort, men jeg skal ha en på håndleddet og en liten bak øret.

 

HÅPER ALLE FÅR EN NYDELIG HELG!

 

12 kommentarer

Siste innlegg