jævla luremus

Over lengre tid har jeg mottatt skjellsord fra skuffende mannfolk daglig. De hadde kanskje sett for seg en annen vending, så blir de sure når ting ikke blir slik som forventet. De fleste som følger meg på Instagram (Christinalegreid) og Snapchat (Christina_lgrd) har fått med seg at kropp og hud er noe jeg ikke er redd for å vise publikum. Mange blir sett på som ?drøye?, noe som gjør at det automatisk blir en tanke at jeg som person er drøy av meg å har lite grenser. Jeg blir sett på som en kvinne som viser kroppen min for godkjennelse fra mannfolk, en som er glad i sex og menn. Det at jeg også har vært stripper gjør ting enda verre. For det som kommer til å sjokkere mange er at jeg er helt motsatt.

Unnskyld hvis jeg blir sett på som frekk nå, men nå er jeg bare rett på sak. Siste jeg bryr meg om i livet mitt nå er mannfolk. Jeg vet ikke, jeg har bare fått dem litt i halsen. Jeg svarer nesten ingen, ingen jeg ?stalker? på instagram, orker ikke å være med dem i fritiden eller ha noe som helst seksuell kontakt. Noe som egentlig er unormalt slik jeg var før. Da var jeg nok litt mer ?guttegal?. Så når gutter tror jeg er lett på tråden og blir avvist så ender det alltids opp med at de kaller meg det ene og det andre. Tragisk? Gjør at lysten til å vurdere prioriteringene mine minsker enda mer.

Men hvorfor legger jeg egentlig ut slike bilder? Det ødelegger all sjans for at jeg noen gang kommer til å få meg noe seriøst. Med slike bilder så blir jeg bare kontaktet av griser tenker noen av dere kanskje? Jeg gjør det faktisk litt med vilje. Jeg ble ganske så sikker på at noe forhold blir det ikke på meg på noen år etter en episode jeg opplevde. Jeg vil ikke at noen som faktisk kunne vært bra for meg skal komme, jeg har ikke tid. Livet mitt er for turbulent til at jeg har plass til en til, det hadde bare endt vondt. Så for å spare meg selv den smerten så unngår jeg å prøve å vise at jeg er en ung kvinne med personlighet også (Hvis det gir noe som helst mening for dere?).

Men det er ikke bare derfor jeg legger ut bildene som jeg legger ut, ikke misforstå. Det er bare en liten grunn. Jeg har et veldig avslappende syn på kropp. Vi har alle en, så hvorfor gjemme den? Jeg elsker kroppen min, å jeg viser det!

11 kommentarer

Siste innlegg