om 99 dager er det for sent

Det er faktisk litt skremmende skal jeg innrømme, selv om jeg bare går å teller dagene. Dagen jeg faktisk hadde gitt opp er nå med stormskritt i møte. Om 99 arbeidsdager er jeg nemlig ferdig som lærling. Det er ikke selve det at jeg er ferdig eller fagprøven som skremmer meg, det er tanken om hva jeg da ønsker å gjøre med livet mitt. Valgene er mange. Gå tilbake til skolebenken, fortsette å jobbe, friår osv.. Jeg er ganske sikker på hva jeg ikke ønsker, men jeg har ingen anelse om hva jeg faktisk SKAL ta meg til.

6 kommentarer
    1. Utdannelse er alltid viktig. Men du er ung så lev litt . Høyskoleutdannelse er alltid bra, men før du bestemmer deg for hvor du vil videre, jobb litt og se om du trives med yrkesvalget ditt. Dumt å velge feil utdannelse! Du skal leve lenge og jobbe lenge så viktig å velge noe som du syns er kjekt og kan forsørge deg på. Å være avhengig av en mann for å forsørge deg er ikke bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg