Vi har alle store drømmer som vi vil skal bli til virkelighet!

Drømmer har vi alle, noen mer realistiske enn andre. Men ønsker man noe sterkt nok og jobber hardt nok så tror jeg at man kan oppnå det meste i livet. Det handler bare om viljestyrken. Jeg elsker selv å drømme meg bort, jeg er en heftig dagdrømmer! Men jeg liker også å gjøre drømmer til virkelighet. Så jeg tenkte å fortelle litt om mine topp 3 store drømmer som jeg håper jeg en gang vil få oppleve!

1. Kjøpe meg en funkisleilighet

Dette er en drøm som jeg virkelig har drømt om lenge! Jeg elsker den luksuriøse, men samtidig funkisstilen. Er ikke så keen på hus, vil heller ha en leilighet i toppetasjen med panorama utsikt. Det er den ultimate drømmen. Men slike diamanter koster en del millioner så utenom å drømme så må jeg virkelig få til et mirakel for å kunne vurdere noe slik! Men verden er full av muligheter så gi opp er ikke et alternativ.

2. Kjøpe meg Mercedes AMG G 65

Disse er rett og slett bare nydelige! Var rett og slett kjærlighet med første blikk husker jeg når jeg så den rosa (selvfølgelig). Er nok ikke å få tak i, men bilen er nydelig uansett farge. Jeg har alltids elsket store biler, eller så må det være små sportsbiler. Ikke noe midt i mellom. Savner det å ha bil utrolig mye nå som det er så drittvær i Stavanger, men jeg vil helst ha en fin bil neste gang jeg kjøper. Noe AMG blir det nok ikke med det første, men jeg kommer alltids til å sikte mot den.

3. Kjøpe meg en hvit pomeranian

Denne lille engelen er ikke bare en drøm, denne er et must! Jeg skal ikke ha unger, så da blir det hund på meg! Eneste som er der at jeg må vente til jeg føler jeg vil slå meg til ro. Før den tid har jeg lyst å reise mye og oppleve verden, noe som er vanskelig med hund. Aldri i livet om jeg hadde greid å forlate den skjønnheten! Har faktisk allerede funnet ut hva hun skal hete! Hihi.

HAR DU NOEN DRØMMER DU ØNSKER Å OPPFYLLE SOM DU VIL FOKUSERE PÅ I 2018?

8 kommentarer

Siste innlegg