INNKJØP – FASHIONNOVA #01

I går kveld satt jeg og søsteren min å siklet på nyhetene på Fashionnova.com. De har nemlig 30-80% nå fram til i 09:00 i morgen pga de har fått 10 MILLIONER Instagram følgere! Jeg elsker klærne der, å det er overraskende billig der også! Disse godsakene klikket jeg hjem i går:

In Her Lust Bra And Panty – Black (KLIKK HER)

Nip Slip Tee – White (KLIKK HER)

Netflix and Chill Set – Heather Grey (KLIKK HER)

Sigal Crop Top – Stone (KLIKK HER)

Carnaby Bodysuit – White (KLIKK HER) og Anything But Square Long Sleeve Bodysuit – Black (KLIKK HER)

Victoria High Waisted Dress Pants – Taupe (KLIKK HER)

Maura Mesh Dress – White (KLIKK HER)

Ser virkelig fram til å få disse godsakene hjem, da kan jeg garantere at Instagram blir spammet med bilder! Hihi. Om du ikke allerede følger meg på Instagram så KLIKK HER om du ønsker å få med deg når bildene av klærne er ute!

GOD HELG ALLE SAMMEN!

6 kommentarer

Siste innlegg