Level 2

God morgen! Da var det en ny uke å jeg har nye ting i timeplanen min. Etter en nokså vellykket uke med både mat og styrketrening så er det nå tid for å sette inn kardioen på morgenen. Kjenner at jeg har mistet helt morgenrutinene mine for tiden. Jeg har stått opp 10 minutter før jeg må ut av huset, å det har ikke vært noe tanke om å prøve å få til noe annet. Men denne uken har jeg og søsteren min bestemt oss for å komme inn i rutinene igjen. Så vi sto opp 05.00 i dag for så å ta turen ned til treningssenteret vi trener på før jobb og skole.

Det var utrolig deilig når vi først kom oss ut av huset og bort. Hadde 4×4 intervall, det innebærer 4 minutter jogging og 2 minutter gå,4 ganger. Merker det er utrolig godt med en skikkelig svetteøkt før jobb, føler energien følger deg videre resten av dagen.

Nå har jeg akkurat spist lunsj, som var grønnsaker og karbonadedeig sammen med en kopp grønn te. Så nå er det tilbake å jobbe fram til 16.00, så blir det en liten tur innom brun og blid før jeg skal møte søsteren min igjen for en skikkelig beinøkt! Vi drev å så på sydentur i går, så motivasjonen kom på topp da!

Håper alle får en nydelig mandag videre!

12 kommentarer

Siste innlegg