SVETTEFEST, YOUTUBE OG SYDEN

God morgen snupper! Da var jeg tilbake sterkere og mer motivert enn noen gang. Sitter her å super i meg ingefær te som jeg kjøpte sist uke på en kinesisk eller asiatisk butikk her i Stavanger. Nå er det full renselse av kroppen fram til Syden! Jeg og søsteren min skal nemlig til Gran Canaria i April, reisen ble ferdigbetalt i helgen så det er utrolig deilig! Så nå etter å ha hoppet av og på dietten vår i evigheter så er vi klar for å satse alt. Vi er alt for matglade, så jeg er utrolig glad for at vi trener hvis ikke hadde vi nok rullet rundt i Stavanger haha. Vi kom oss opp 05.00 i dag hvor vi tok turen på trening for en morgen kardio etterfulgt av mage og 30min strekking ut.

Jeg startet også opp med å filme igjen til YouTube-kanalen min (HER) så da får dere se hva jeg spiser og trener bl.a. Kommenter gjerne hvis det er noe spesifikk dere ønsker at jeg skal filme så skal dette prioriteres.

Treningssenteret jeg trener på fokuserer mest på Kampsport, noe jeg synes er veldig kult. Jeg har selv  ikke deltatt på en time, jeg er mer interessert i boksing hvis jeg skulle testet ut noe.

Satt meg mål å lære meg spagat, så nå skal jeg bli flinkere til å strekke mer ut!

Nydelig vær når jeg gikk hjem fra trening i dag. Det er nesten en skam at jeg sitter inne i leiligheten nå i dette været, men har en del jobb som må gjøres før jeg muligens tar turen ut igjen. Blir i alle fall aldri lei veien til trening. Det tar ca. 15 min å gå hjemmefra til trening så bussen blir ikke tatt i bruk med mindre det er storm, så passa må jeg greie å gå. Er faktisk veldig glad for at jeg ikke har bil, får så mye mer ut av været samtidig som jeg får litt “ufrivillig” trim som trengs hihi.

Ha en nydelig dag videre!

10 kommentarer

Siste innlegg