Bildene som aldri kom på bloggen!

Noen bilder var uten tvil værre å legge ut enn andre, men selv så synes jeg det er utrolig artig å klikke innom slike innlegg. Jeg tar alle bildene mine selv, så da føler jeg meg litt mer fri til å teste ut poseringer som ser utrolig bra ut på Instagram. Dessverre så ble ikke resultatet alltids like bra på kamera hahahha!

Øynene er det værste på bildene! Enten ser jeg ut som jeg sovner, eller så ser det ut som jeg har drukket 20 Redbull!

Haha, skulle virkelig tro denne shooten ble tatt i fylla! Skeiv i tryne.

Blåser opp leppene “to the limit”.

Dette er virkelig det værste å legge ut! Hva faen er det jeg driver med her? For å si det slik, det var IKKE det jeg hadde forventet å se på kameraet OFF! Haha, her kan jeg si at jeg strøyk lett på å leke deilig.

Kommenter gjerne om dere ønsker å se mer av slike innlegg! Blir mye bilder framover, så betyr mye dårlige bilder hehe.. Hver gang er jeg fornøyd med 2% av bildene som blir tatt.

36 kommentarer

Siste innlegg