Hva jeg spiser i løpet av en dag

I det siste så har jeg fått en del henvendelser av jenter når det kommer til hvordan jeg kommer i form. Jeg føler selv at jeg har kommet inn i en god rutine når det gjelder mat og trening som gir resultatene jeg ønsker. Etter å ha prøvd meg litt fram så begynner jeg å bli mer og mer kjent med kroppen min. Denne uken starter jeg et nytt kosthold som jeg virkelig gleder meg til å teste ut. Jeg tenke å dele med dere hvordan dagene mine fremover kommer til å se ut når det kommer til kostholdet mitt.

Under ser dere noe av matvarene jeg skal bruke denne uken, men jeg fikk ikke tatt med alt.

FROKOST: Proteingrøt m/bringebær

Jeg blander sammen 1 scoop havregryn, 1 scoop proteinpulver, 2 eggehviter, kanel og 1dl vann i en gryte. Dette koker jeg opp og rører sammen til det blir en tykk/fluffy konsistens. Jeg topper grøten med 30g frosne bringebær. Sammen med frokosten drikker jeg 1 kopp SKINNYCOFFEECLUB, 1 kopp grønn te sammen med en spiseskje Udos Choice.

 

LUNSJ: Smoothie

Her blander jeg sammen 1 liten banan, 50g jordbær, 50g blåbær og valgfri utvannet funlight saft. Her drikker jeg også 1 kopp grønn te, men da lager jeg meg også en flaske med sitronvann som jeg fyller på i løpe av dagen slik at kroppen min holder seg hydrert.

MIDDAG: Kylling m/grønnsaker

1 kyllingfilet sammen med 100g frosne grønnsaker. Jeg tar på det krydderet jeg ønsker på kyllingen og steker den på stekepanne. Jeg bruker faktisk bearnaise saus LETT fra TORO som jeg blander ut med Styrk melk. ELSKER DET!


ETTER TRENING: Proteinshake og riskaker

Rett etter trening tar jeg 1 scoop proteinpulver som jeg blander ut med vann. Når jeg kommer hjem så spiser jeg også 2 riskaker med peanøttsmør fra Green Choice.

 

KVELDS: Egg

Kveldsen er det av og til jeg hopper over. Kommer alt ann på hvor sent jeg er hjemme. Men er jeg tidelig hjemme så avslutter jeg dagen med 2 kokte egg som jeg strør litt salt på. YUMMY!

 

Så slik ser matplanen min ut denne uken kort fortalt! Gi meg gjerne en kommentar om dere ønsker å se hvordan jeg lager noe av det, om dere ønsker video, hvordan jeg trener osv..

12 kommentarer

Siste innlegg