Energi på topp selv under diett + GIVEAWAY

//reklame

Da er det 1.mars, det betyr at det er 3 måneder til SOMMER! Det er rett og slett helt utrolig å se hvordan tiden fyker fra oss. Selv så har jeg allerede bikiniene på plass, men så var det den “sommerkroppen” da, haha. Jeg vil ikke kalle meg selv tykk eller stor så ikke misforstå meg, men så perfeksjonist som jeg er så er det mye jeg vil forbedre fram til sommeren. Heldigvis så er jeg så heldig som har funnet dette fantastiske produktet!

Jeg vil først og fremst si at selv om jeg får dette gratis så mener jeg det jeg sier. Hadde jeg ikke følt at produktet fungerte så hadde jeg sluttet samarbeidet, men denne er jeg besatt av! Jeg startet med Skinnycoffeeclub for 3måneder siden. På denne tiden har jeg fått mer ut av dagene, energi nivået har vært høyere, vært lettere å gå ned i vekt og spesielt fettet på magen har vært lettere å fått vekk.

Selv så drikker jeg ikke denne lengre for å gå ned i vekt, det er pga. energien jeg har til å holde ut dagene. Som dere kanskje har fått med dere så står jeg opp 05.00 de fleste dagene i en normal uke. For ikke å sovne igjen når jeg kommer hjem så drikker jeg denne. Om den hjelper? JA! Jeg hadde en uke uten denne pga. det tok lengre tid å få den i posten, jeg merket utrolig stor forskjell på energinivået mitt på kveldsøkten spesielt! Jeg bruker ikke noe pre workout fordi jeg føler ikke jeg har hatt behov, energien har vært på topp. Den uken var annerledes.

Jeg er bare en av 250 000 mennekser verden over som har sett synlige resultater av å drikke denne. Så ønsker du en hjelpende hånd til å komme i form til sommeren?

HVA VENTER DU PÅ?!

Ved bruk av rabattkoden: CHRISTINALEGREID20 så får du 20% på kjøpet ditt. 

Ønsker du å teste ut denne kaffien GRATIS? Nå har du mulighet til å vinne en valgfri kaffi hos SKINNYCOFFEECLUB. Dette er det du må gjøre:

 

1. Følg @skinnycoffeclub og @christinalegreid på Instagram.

2. Kommenter hvilke kaffi du ønsker å teste ut på mitt siste bilde på Instagram.

(Det er 3 typer, Day, Night og Chocolate Mocha. Selv så er Chocolate Mocha min favoritt.)

 

Vinneren trekkes 05.03.18.

 

10 kommentarer
    1. Men må du vær halvnaken på alle bildene dine? Det får folk til å ta deg mindre seriøst ved feks innlegg som handler om noe mer enn rosablogging/treningsblogging. Husker når Sophie Elise tok opp kampen om palmeolje. Folk kommenterte bare leppene og kroppen hennes, og brydde seg nada om hva hun hadde å si.

    2. Hun må da få klæ seg så lite eller mye som hun vil, og med den kroppen, kan hun gjøre det med stolthet❤️

    3. Fine bilder Christina :)) Ville bare dele med deg at vi har en giveaway på bloggen for øyeblikket hvor du kan vinne et helt nytt par med Gucci Sneakers til en verdi av ca. 5.000 kr. Så bli med om du vil <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg