Jeg stripper på TV i kveld!

Da er det showtime! Jeg sitter nå sammen med 3 elever fra NLA Høgskolen som har vært med meg i hele dag for å filme min hverdag til en eksamensoppgave de skulle ha. Jeg har alltids likt å være foran kameraet, så dette var bare artig! De ble med meg når jeg var hjemme å blogget, vi stakk på trening, lagde mat og skal nå se Insider FEM sammen! Selv om jeg allerede har sett det så er jeg like spent som dem kjenner jeg.

Som dere kommer til å se i episoden, om dere ikke allerede har sett reklamen er at JA jeg er noen kilo ekstra enn det jeg er nå. MEN! Selv om jeg kanskje ikke var den typiske «stripper-kroppen» med nesten ikke fett på kroppen så var selvtilliten på plass! Jeg husker at når jeg så episoden så grudde jeg meg litt til å vise kroppen min på TV slik den var, men nå gleder jeg meg, å det for flere grunner:

1. Jeg var skikkelig babe! Ja jeg var ikke like tynn som jeg er nå, men HALLO! Når jeg hadde mitt første show så ble jeg behandlet som en dronning og overøst med kommentarer om hvor nydelig jeg var! Jeg husker jeg følte meg nydelig også, noe du kommer til å merke på væremåten min.

2. Jeg viser hvor mye trening kan gjøre med utseende. Jeg har ikke følt selv at jeg har forandret meg så mye, men denne episoden viser noe annet, spesielt i ansiktet!

3. Å se perfekt ut var ikke viktig for meg. Alle tenker kanskje at hvis jeg skulle vært på TV så måtte sminken vært perfekt! Her får du se meg med veldig lite sminke, til og med sminke som er feil farge haha! Men den dagen hadde jeg nok med å greie å komme meg opp av sengen. Jeg som alle andre er bare et menneske med god og dårlige dager, men selv om jeg ikke var «perfekt sminket» så hindret det meg ikke i å fortelle budskapet!

Temaet er kanskje sosiale medier, men jeg vil anbefale alle på det sterkeste å se denne episoden! Jeg vil påstå at dette er en episode som alle kommer til å reagere på, klikk HER for å se den gratis NÅ!

 

16 kommentarer
    1. Du gjorde ein flott figur på tv ikveld! Flott både på utsiden og innsiden! Detta ska du være stolt over 🙂

    2. Hei flotte deg ! Jeg har ikke tv, og skulle akkurat til å spørre her på bloggen idag om du kunne legge ut episoden fra FEM igår kveld ut her. Jeg ble så glad, nå når jeg ser at du har lagt ut link.
      Gleder meg til å komme hjem fra jobb og se.
      Du er en så tøff og skjønn jente. Stå på !
      Klem <33

    3. Hei! Jeg har lenge sett etter et slikt undertøyssett og lurer på hvor du kjøpte det? Synes det du gjør er kjempe bra! Er selv litt på denne “siden” av det som er tabu, da jeg driver med poledance😀

    4. Så vannvittig befriende at du feirer hvordan du så ut da, fremfor å fremheve hvor bra du ser ut nå og hvor dritt da💛 DIGGER det!! Og du skal være kjempestolt av deg selv som har gått din vei!

    5. Lene: Heisann! Tusen takk, jeg kjøper undertøyet mitt på Fashionnova.com. Elsker stilen der <3 Uhh elsker poledance, har faktisk vurdert å teste det selv siden jeg har fått med meg at det er sygt bra trening også! 😀 <3

    6. B: Så utrolig kjket å høre! Det er alt for lett å se tilbake på seg selv om tenke “æsj” fordi en føler seg bedre utseendemessig nå. Men jeg hukser jo at jeg følte meg bra da, å hodet kan lett tulle med at det nå er “æsj” noe det ikke er i det hele tatt <3

    7. Hei!
      Poledanceren igjen :’) , hva med den kjolen når du stod i døråpningen? den var også ganske fin 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg