NIP SLIP

Reklame | FASHIONNOVA

Heia bloggen! Da er jeg endelig våknet etter noen timer søvn, kjenner egentlig at jeg skulle hatt litt fler, men magen min skriker etter mat nå. Jeg kom meg ikke til sengs før rundt 05.00 i natt grunnet redigering av Fashionnova Haul-en som jeg bare venter på at jeg kan få lagt ut på YouTube-kanalen min HER.

 

Så nå tenkte jeg å stikke å lage meg noen proteinrundstykker og litt eggerøre til frokost før jeg ser hva jeg finner på videre i dag. En liten tur ut for å lufte hodet tror jeg skal bli godt etter en så lang natt, så får jeg heller stenge meg inne etterpå, hehe. Toppen som dere ser på bildet er selvfølgelig fra Fashionnova, å nå får du alt fra 30-80% på hele siden ved bruk av: SHINE30.

T-SKJORTE | HER

ARMBÅND | HER – (CHRISTINA10 for 10% på hele butikken)

 

___________________________

 

Hva er dine planer for søndagen?

6 kommentarer

Siste innlegg