DERFOR HAR JEG IKKE RESPEKT FOR DEM! | VIDEO

Jeg tenkte egentlig å vente til i morgen med å legge denne videoen ut, men jeg kjenner på kroppen at det vil bare gjøre enda mer vondt å vente. Jeg må få dette overstått slik at jeg kan våkne opp i morgen og gå videre. I dag har vært en lang dag med et sterkt innlegg hvor det medførte en ganske het stemning i kommentarfeltet. Folk er fasinert og irritable på hvordan jeg uttaler meg om MINE foreldre, noe jeg til en viss grad kan forstå når en ikke vet så mye om historien.

 

Derfor velger jeg nå å legge alle kortene på bordet, i alle fall det viktigeste. Jeg tenkte å kose meg med ansiktsmaske mens jeg forteller hvordan jeg opplevde denne hendelsen. Men nå i etterkant så kan jeg si at ansiktsmaske var en dårlig idé, for en koselig video er det ikke! Gi meg en sjanse til å fortelle MIN historie!

 

 

38 kommentarer
    1. Ikke noe hate, du virker som en hyggelig person, men forhold til familien er noe man bør prioritere ovenfor stripping. stripping er noe som kommer og går, men det er ikke familie/foreldre

    2. Anonym: Nå foreldrene dine bruker unnskyldninger for at de må utstøtte deg så får det bare være slik. Utfallet hadde vært det samme om jeg sluttet, så hvorfor gi opp det som gav meg glede da for noen foreldre som kom til å forsvinne uansett?

    3. Jeg skal ikke si at jeg støtter alt du har blogget om ( synet på kropp, stripping osv.) Jeg syntes ikke noe særlig om det, men det er min mening.
      Men når det kommer til denne videoen og dette temaet, så tror jeg at du kommer til å nå frem og hjelpe mange mennesker, spesielt unge, som er i en slik situasjon hvor de er redde for å tenke tanken på at de ikke skal klare seg selv. Noe som du har vist går helt fint etter litt tid og hardt arbeid. Det burde du være stolt over.
      Folk kan si at en hver foreldre hadde kuttet ut barnet sitt om barnet hadde blitt stripper, eller bare lagt seg selv ut på nettet slik som du gjør.
      Jeg skal ikke si noe på det.
      MEN! Foreldrene dine ga deg opp, de ga deg opp fort, og det er ikke slik det burde være! Over en religion? Liksom, dafaq? Om de ikke støtter strippinga di osv, så burde de selv melde seg ut av jehovas vitne for å bare få den sjansen til å prøve å ha deg i livene deres, så der støtter jeg deg 100% fuck religion, folk kan tro på hva de vil, men det går fortsatt an å være menneskelig selv om du tror på en teit religion.
      Stå på Christina og lykke til! <3

    4. Man må nesten gi opp noe for å få ne. Man kan ikke ha alt i livet uten at noe blir tatt vekk. Du sa selv i videoen din at ting var begynt å bli bedre men så fekk de vite at du ikke hadde sluttet med stripping. Foreldrene dine burde vær mer støttende til deg, ingen tvil der. Alt handler om samarbeid. Tviler på at noen som helt foreldre har lyst å se datteren deres strippe. De blir redde og alle slags tanker kommer i hode. Du har kanskje ikke noen feil tanker bak stripping, men folk som kommer og ser på. Du vet aldri hva de tenker. Hadde du følt deg komfertabel om for eksempel noen hadde tenkt slike tanker om din datter?

    5. Når du er forelder kan jeg skjønne at man blir bekymret for barnet sitt når de blir stripper, men er det ikke da utrolig selvmotsigende å kutte ut barnet sitt fordi de stripper? “Nei jeg blir altså så bekymret for dattera mi som stripper, så jeg måtte kutte henne ut av livet mitt”. Det gir ingen mening, overhode!!
      Men uansett, det har ingenting å si hva de anonyme mener, eller det de som prøver å uskyldiggjøre foreldrene dine mener, de er ubetydelige.
      Jeg er så stolt av deg, du lar ikke de kommentarene distrahere deg fra det som er viktig, nemlig å hjelpe andre som opplever det samme som deg! Du kommer til å nå langt, og du kommer til å nå frem til så utrolig mange mennesker, jeg blir utrolig imponert av deg! De kan ikke stoppe deg! <3

    6. Finner det svært underholdende hvordan enkelte individer klarer å lirke de mest kvalmende kommentarer ut av seg. Eksempelvis Anonym som setter seg fast i at det må finnes to sider av en sak. Selvsagt er det to sider av en sak, men det er lov å tenke. Å ekskludere sitt barn fra sin familie grunnet religiøse årsaker, er noe som er forbeholdt en tid som vi ikke lever i. At familien velger å stole på en øvre makt og noen eldre herrer som sitter på “hellig” grunn i hvordan de skal håndtere deres “hedning” av en datter, finner jeg kvalmende og svært trist.
      Legger også merke til at mange henger seg opp i Christinas valg ved stripping, og hvordan det i seg selv burde være en årsak til eksklusjon. For det første, begynte utstøttelsesprosessen allerede før strippingen. Trenger man egentlig å si noe mer? At det er lettere å skylde på stripping som den ene og store årsaken til utstøttelsen, er noe forståelig, men av enkle humane og etiske grunner, er det forstatt uforståelig å utstøtte, eksludere og avvise sitt eget kjøtt og blod. Vi er mennesker, og ikke sauer i flokk. At man i 2018 forstatt ikke har kommet lenger, er for meg et under.

    7. Helt fantastisk at du forteller din side av saken så åpen og ærlig<3 Skjønner ikke hvordan foreldrene dine kunne behandle deg på den måten.. Stå på videre, jeg heier på deg<3

    8. Alltid hardt i begynnelsen, og effekten av ekskludering vet man aldri helt når er ferdig. Man går gjennom flere stadier med følelser. Men, jeg kan love deg at det blir bedre! Hold ut, du er sterk og modig ❤️

    9. Voks opp og ta tak i problemene dine. Dramaqueen som kun ønsker oppmerksomhet er du. Jeg forstår veldig godt at dine foreldre ikke ønsker å ha noe med deg å gjøre, etter all svertingen din mot dem. Tenk at ditt avkom kan si noe slikt mot dem etter alt man har gjort og ofret for dem.

    10. Anonym1: Dette var virkelig en sterk kommentrar for meg å lese! Jeg ble utrolig glad nå for å høre dette av deg som er så oppriktig i begynnelsen med at du ærlig ikke støttet meg i de andre tingene. Tusen tusen takk for en så ærlig og oppmuntrende kommentar! Takk!

    11. Anonym: Hadde jeg fått en datter som hadde strippet så hadde jeg gjort alt for at hun skulle være trygg, ikke utstøtt henne. Så det er trist at de ikke gjorde det samme for meg nai…

    12. Uff, Ble sterkt da du begynte å gråte.. Du er sterk <3 Ikke alle forstår hvem de skal holde med i en slik sak ser jeg, kanskje det ikke er meningen at folk skal forstå alt? Synes det er fint at du forteller din side av saken og hva du føler <3 Ingen kan fake de følelsene.

    13. Anonym: Ja du ble vel kvalm av denne videoen også du kan jeg tenke meg. Jeg har nå oppnådd oppmerksomheten din ser jeg. Men disse såkalte foreldrene mine kuttet kontakten med meg før jeg gikk ut med alt, så den unnskyldningen kan du dessverre ikke ta i bruk vennen.

    14. Her ser man hvor fucked up religion er og hvor mye det ødelegger… at noen kan sette religion framfor familie er helt utenklig, men i dette tilfelle et bevis på at folk lever i en annen verden. Jeg har hørt flere historier fra folk som har blitt utstøtt, og jeg grøsser bare ved tanken når jeg hører JV! Ikke hør på de negative kommentarene. De aner ikke hva du har gått igjennom, og kommer heller ikke til å prøve å forestille seg det. Du er sterk Christina ❤️

    15. Du er så brød at det nesten er flaut. Denne videoen var så useriøs, du er useriøs. Og de krokodilletårene dine burde du bare droppe. Synes du virkelig at dette er ille? At familien ikke vil ha kontakt med deg fordi du tar ræva valg. Håper virkelig at virkeligheten slår deg engang. Du burde komme deg ut av det eventyret du bor i.

    16. Anonym: OMFG! Kødder du med meg? Virkelig? Jeg vet ikke helt hva i livet ditt som gikk galt, men å skrive en slik kommentar får krokodilletårene mine til å komme tilbake med latter. Det er flaut å se hvor brød dere “hatere” kan være ved å bruke tid på å lese innleggene mine og se videoene mine bare for å hate på meg. Slike som deg er grunnen til at jeg er i nærheten av å tjene penger på bloggen, så KEEP GOING! Jeg vet at valgene jeg har tatt er det beste for meg, å det er utrolig varmende at du også har tatt det valget å lese bloggen min slik at det eventyret jeg bor i blir virkelighet! Thank you Baby!

    17. Hei Kjære Christina <3
      Du er veldig modig og sterk. Jeg sliter veldig med angst etter typen døde og orker lite sosialt elller ingenting. Det gjør at når jehovas vitner kommer på døra mi så jeg blir ikke kvitt dem men har ikke latt dem komme inn. Det er jo fordi dem er så høflige og hun ene delte en tøff historie så jeg blir så svak for å være mere tydelig... Har du noen råd ?
      klem <3

    18. Anonym: God kveld. Hehe, det å få dem vekk er ikke lett nei, dessverre enda værre med tanke på hva du er så utrolig uheldig med å ha opplevd. Dette er noe som de ser på som en mulighet for å nå inn i “hjertet ditt” med det håpet som dem har, slik at du muligens etterhvert blir en av dem. Det beste en kan gjøre er å høflig avvise dem og si at du ikke er intressert i deres religion. Men selv dette vil nok ikke stoppe dem helt, men det kan gå lengre tid før dem evt. kommer da. Eller så kan du også gå inn på hjemmesiden deres jw.org for å skrive en mail om du ikke ønsker besøk av dem mer. Det tror jeg også kan være effektivt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg