Han ville betale meg store summer for å ha SEX med ****** hans!

I løpet av det siste året etter jeg gikk offentlig ut med at jeg var stripper så har det regelmessig kommer inn forespørsler fra menn om de kunne kjøpe sex. Noen mer seriøse enn andre selvfølgelig, men nei har vært mitt svar hver gang. Noen ganger har de vært så slitsomme at jeg har måttet blande inn politiet for å få dem vekk, da forsto de endelig at et nei er et nei. Men jeg har også blitt kontaktet av mange rare mennesker med alt av fetisjer, men ingen kan måle seg med han her.

 

Han kontaktet meg for en tid tilbake gjennom snap hvor han tilbudte en ekstrem stor sum med penger for å ha sex med han og ?doggyen?. Her var det snakk om ca. 50.000+ å jeg trodde først han mente posisjonen doggy, så av ren nysgjerrighet så spurte jeg om hva han egentlig mente. Nei, jeg hadde ikke hatt sex med han for disse pengene bare slik at det er avklart, men jeg skjønte at det måtte være noe spesielt siden det var en utrolig mye høyere pris enn andre menn hadde nevnt.

 

Joda, dette var ikke snakk om noe vanlig! Dette var en mann med veldig godt forhold til HUNDEN sin, så han ønsket å dele denne opplevelsen med den. Bare å skrive dette får meg til å grøsse! Hvem f**n tenker slike tanker? Dette er langt fra normalt og så utrolig ekkelt! Jeg husker at jeg ikke greide å svare han en gang, han ble bare fjernet med det samme. Så det er ikke noe spørsmål om at det er utrolig mange spesielle mennesker der ute i verden, å dessverre så måtte jeg bli kontaktet av en av dem? Haha, tragisk.

12 kommentarer

Siste innlegg