90% av gangene jeg har blitt kalt J*VLA HORE er fordi…

Jeg skal ærlig innrømme at ja, jeg legger ut mye lettkledde bilder på sosiale medier. Dette kan for trangsynte mennesker bli tatt som “horete”, men det er overaskende hva som faktisk får spesielt menn til å slenge ordet hore til meg. Det er ikke noe hemmelighet at jeg mildt sagt er ræva på å svare folk på snapchat, men jeg er generelt dårlig på å svare alle på sosiale medier dessverre. Jeg er flink på å legge ut og dele bilder, men å svare på responsen er noe helt annet. Dette av flere årsaker?

Når en gutt kaller meg søt, vakker, nydelig osv. så blir jeg meget smigret. Slike kommenterer takker jeg alltids for, de blir jeg skikkelig sjarmert av. Men når det kommer til komplimenter som deilig, du gjør meg kåt, sexy osv. så skal jeg ærlig si at jeg ikke blir det minste sjarmert. Jeg gidder rett og slett ikke å svare, noe som har gjort mange menn fornærmet. Så etter noen snapper hvor de har sagt hvor digg jeg er, hvor bra rumpa mi ser ut og slik som jeg har ignorert så har det plutselig snudd seg til j*vla hore og slik ordbruk.

Det å se denne store overgangen fra babe til hore er litt komisk, i alle fall med tanke på at det eneste som fikk dem til å forandre mening var at de ikke fikk respons på snappene. Så hvis det at jeg ikke svarer noen på snap får meg til å bli en hore så vet jeg ikke hva som ikke får meg til å bli en. Det er ikke tvil om at man ikke skal ta alt man får slengt i tryne seriøst, det er nå sikkert og visst. Haha!

Håper alle har hatt en nydelig påskeferie fram til nå!

6 kommentarer

Siste innlegg