Feirer at bloggen er 1 år i utlandet

Bildet som dere ser over her er det første bildet som ble lagt ut på denne bloggen. Det er helt utrolig å se tilbake hva som har skjedd i løpet av dette året, for jeg hadde en følelse av at det nærmet seg 1 år. Det jeg ikke visste var at denne dagen ikke skal feires i Norge, da sitter jeg nemlig på flyet til Gran Canaria. Det er faktisk helt utrolig artig å se, for det var så tilfeldig at vi fant ut at vi skulle reise denne dagen. 14. April er dagen bloggen min startet, så det å vite at jeg skal feire denne dagen på flyet til Syden gjør at det blir nok en ekstra drink den dagen!

 

Jeg kommer til å fortelle mer om hva jeg faktisk har oppnådd med bloggen dette året når det nærmer seg, men det er faktisk så mye mer enn jeg hadde trodd! 1 år med blogging er faktisk ikke så utrolig lang tid, så jeg er utrolig stolt over meg selv og hva jeg har fått til!

_________________

Synes dere at jeg har forandret meg på 1 år?

3 kommentarer
    1. Okei serious question haha!! Jeg er også født rødhåret som deg, men har farget håret så lenge jeg kan huske! Og jeg elsker å være brun, men er jo kjempeblek naturlig, så har tydd til selvbruning i mange år! Men vil gjerne bli naturlig brun og slippe alt styret! Gi meg alle tips du har plis, syns brunfargen din ser så fin ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg