Han spurte om nudes på BUSSEN

Det er sjeldent jeg blir flau over noe, men akkurat da ble jeg litt flau eller rettere sagt ydmyket. Jeg satt på bussen i går på vei til frisøren hvor da telefonen ringer. Normalt så tar jeg aldri telefoner, fordi jeg hater å snakke i telefonen. I det siste har jeg måttet kjempe litt mot den frykten fordi jeg vil ikke gå glipp av noe muligheter som kan komme, jeg ble jo kontaktet av Insider FEM via telefon.

 

Jeg tok telefonen hvor det er en ung guttestemme som spør om han er kommet til Christina. “Kan du sende meg nudes?” kommer det fra andre enden. Jeg ble så paff, selv om det ikke kommer som et sjokk  i etterkant med tanke på hvor mye rare mennesker jeg har blitt kontaktet av. Eneste jeg tenkte på var om noen andre i bussen hørte dette, det var det jeg brydde meg om.

 

14 kommentarer

Siste innlegg