Jeg lever i en boble

Hei snuppene mine. Da er jeg tilbake til kalde Norge igjen etter en nydelig uke i et Paradis. Jeg føler jeg har levd i en boble siden jeg kom hjem. Eneste vi har gjort er å planlagt neste reise og sett på priser, vi tenker nemlig å dra tilbake i slutten av sommeren. Vi pleier alltids å være vekke i 2 uker, så vi kjenner at 1 uke ble alt for lite. Jeg er utrolig glad for at vi i det hele tatt fikk reist en uke også, for den uken har vært den beste uken i livet mitt.

 

Vi har blitt kjent med så utrolig mange herlige mennesker som vi gleder oss til å se igjen. Jeg ble så positivt overasket over hotellet, jeg fikk ikke lyst til å dra ned til standen en gang pga. jeg trivdes så godt. Neste gang vi drar ned så tenkte vi å utforske litt mer, men da blir vi lengre også.

 

Nå ligger jeg hjemme i sengen med paracet og nesespray, yey. Heldigvis så skjedde dette etter ferien, så det gjør meg ingenting. Litt hoste og forkjølelse er ikke det verste. Eneste som har irritert meg er at jeg har vært så slakk med bloggen, men hva kan man si. Jeg tror jeg har lært mye til neste gang jeg skal på ferie, så da skal jeg være bedre forberedt.  Heldigvis så fikk vi tatt masse bilder som jeg har å vise dere fra ferien.

____________

Hotellet heter ClubHotel Riu Vistamar, å er et All Inclusive Hotell med 3 restauranter, 3 basseng og havutsikt fra alle rom.

Kunne du tenke deg å reist her?

14 kommentarer

Siste innlegg