Q&A // Gutter, Forelskelse, Sex ++

____________

Er du mest opptatt av utseende eller personlighet når det kommer til gutter?

Det er ikke noe hemmelighet at utseende er viktig, det er det som får meg til å ville bli kjent med en gutt. Over lengre tid så er det uten tvil personligheten som er viktigest, for utseende har ingenting å si hvis ikke kjemien stemmer heller. Så jeg vil si at utseende får meg til å ville bli kjent med en, mens personligheten får meg til å fortsette å ville ha kontakt med ham. Begge er viktige faktorer.

 

Er du lett å bli kjent med?

Faktisk ikke. Jeg skulle ønske jeg var lettere å bli kjent med, men jeg har vansker med å bruke tiden på folk jeg ikke kjenner ettersom jeg har kastet bort mye tid og krefter på falske mennesker. Jenter har muligens litt større sjans enn gutter på å bli kjent med meg, for dem får ikke et sekund av tiden min en gang. Jeg kunne ønske jeg hadde hatt flere jentevenner, men samtidig er jeg utrolig glad i dem jeg har også. Jeg trenger ikke mange, så lenge dem jeg har er ekte.

 

Har du lyst til å studere?

Ja det har jeg faktisk, men akkurat nå så har jeg ikke tiden til det. Jeg har enten lyst å studere økonomi og markedsføring eller Personlig Trener faktisk. PT utdannelsen er dessverre ganske dyr, men hva kan jeg si, har man lyst til noe sterk nok så får man det til!


____________

Har du møtt noen fra tinder?

Haha, ja faktisk. Det er en evighet siden nå, men jeg husker jeg møtte litt gutter fra tinder for noen år siden. De stakk alltids med en gang etter jeg avviste dem når de prøvde å komme i buksene mine, var aldri noe mer. Hehe.

 

Skal du reise til USA i sommer?

Nei, i sommer så blir jeg nok bare hjemme denne gangen. Skulle gjerne ønske jeg skulle ut på tur, men må nok spare meg opp til noe senere heller. Skal til London i desember så ser virkelig fram til det.

 

Når var sist du hadde sex?

Lørdag


____________

Når var sist du var forelsket?

Hehe, det er sjeldent jeg kan bruke ordet forelsket. Sist jeg var det må ha vært for litt over 1 år siden i Gran Canaria. Jeg møtte en franskmann som het Thomas, jeg tror faktisk vi snakket på Snapchat i over et halvt år før det ble stille. Nei vi hadde ikke sex den turen, noe som gjorde at han falt enda bedre i smak, han var en skikkelig mann. Jeg har alltids likt menn fra utlandet, bare der jeg forelsker meg, å det alt for fort.  

 

Har du noen gang hatt fuckfriend?

Ja det har jeg hatt, flere ganger faktisk.

 

Hva syns du om Ex On The Beach?

Uten tvil et av de beste programmene jeg har fulgt med på. Jeg synes faktisk det er hakket bedre enn Paradise Hotel, for det er mer drama og liv på Ex On The Beach. Nå vet jeg ikke hvordan den norske versjonen kommer til å bli, med tanke på at nordmenn virker ganske tamme generelt på TV i det siste. Jeg bare håper virkelig at det er like bra som det pleier å være. Jeg digger det programmet, så jeg kunne lett vært med på noe slik.

 

Hvor mange dager i uka trener du?

Normalt så trener jeg 10-13 ganger i uken. 6 styrkeøkter og 4-6 cardio-økter.

____________

Tusen takk til alle som har sendt inn spørsmål. Dette er bare første del av spørsmålsrunden for dem som ikke så spørsmålet sitt i innlegget. Det vil også komme en video hvor jeg svarer på flere, men med tanke på at det kom så mange så velger jeg å dele dem litt opp. Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

6 kommentarer

Siste innlegg