Prøver Hair Extensions for første gang i livet mitt!

Reklame | Luxus Hair

Hvordan går det med dere snupper? Jeg har faktisk akkurat spist frokost og sittet å sett på tirsdagens episode av Paradise Hotel, ja jeg ligger litt etter. Planen min videre i dag er å få kommet meg ut, for solen skinner i dag med blå himmel. Jeg skal nemlig planlegge neste uke i kveld, så litt luft trenger jeg før jeg stenger meg inne igjen. For som dere kanskje fikk med dere i går på Instagrammen min, så testet jeg ut Hair Extensions for første gang i livet mitt!

 

Mange vil kanskje tenke at det trenger jo ikke jeg som har så langt hår fra før av, men. Nå har jeg ikke bare langt hår lengre, men det er også fyldig. Jeg har alltids drømt om hår som Polly Marchant som dere ser bilde av under, men jeg har alltids visst at det ikke var hennes eget hår. Jeg elsker å fikse på utseende for å se bedre ut, enten det er lepper, vipper, hår eller silikon for den del. Jeg lever bare en gang, så da vil jeg selvfølgelig gjøre det beste jeg kan for å se best mulig ut det ene livet jeg lever.

Jeg bruker Clip On Virgin Extensions fra Luxus Hair, 60cm i fargen #90. Jeg var overasket over hvor bra kvalitet det var på håret, jeg så ikke forskjell på det og mitt eget faktisk. Fargen matchet perfekt mitt eget hår, så for dem som har gylden blondt/kaldt hår så passer denne perfekt. Du får med 8 Extensions med forskjellige lengder, så du kan selv velge hvor fyldig du ønsker det.

Dette er Extensions som jeg virkelig vil anbefale til både venner og følgere. Det er lett å sette på, det er behagelig å ha i og du føler ikke du går rundt med falskt hår som alle kan se på meters avstand. (Klikk HER for å se masse før og etter bilder.) Jeg gleder meg faktisk allerede til neste gang jeg skal bruke dem, for jeg følte meg så mye bedre med. Jeg hadde endelig fått drømmehåret mitt. Jeg skal få filmet en video hvor jeg setter det på, slik at dere får se framgangsmåten min med tanke på at jeg har langt hår fra før av også. Det er nemlig litt forskjellig framgangsmåter med langt og kort hår.

Klikk HER for å se bilde av fargene på modeller.

 

_________________

Så har du lyst på lengre og fyldigere hår, men usikker på farge? Kontakt Luxus Hair HER så hjelper de deg med å finne den perfekte fargekombinasjonen til ditt hår, slik som de hjalp meg. Sommeren nærmer seg, så ikke vent med å få det perfekte håret til ferien, livet er for kort til det.

6 kommentarer

Siste innlegg