STRIPPEREN ER TILBAKE!

____________________

Dette er ikke noe clickbait, “aprilsnarr” eller lureri, dette er bare den nyeste oppdateringen av livet mitt. Det stemmer, stripper-snuppa er tilbake! Fy f**n så lang tid det har tatt før jeg faktisk var klar for å opplyse dere om dette. Jeg har gått mye fram og tilbake fordi jeg ville bli tatt seriøst, noe jeg synes stripperjobben min ødelagte litt. Det jeg innså i etterkant var at jeg faktisk sa imot meg selv hele den fordømte tiden. Jeg oppfordrer dere i å drite i hva andre sier å gjøre det dere elsker, det som gjør dere lykkelige. Men hva gjorde jeg? Jeg unngikk å gjøre det jeg elsket pga. at jeg var redd for å bli sett på som useriøs. Den tiden er OVER.

Jeg står nå med hode hevet, klar for å skrike ut til hele verden at Christina Lægreid er tilbake, klar for å shake pengene ut av mannfolka, haha! Jeg har valgt å starte opp for meg selv denne gangen, så skal noen ha et show for å gi festen et høyere nivå så kontakter de meg direkte denne gangen (HER). Thats right baby, Im my own boss. Jeg er så klar for å ta imot alt hat og alle “hore” kommentarene, jeg har nesten savnet det litt. Jeg er ikke ute etter gutta, jeg er ute etter pengene. Jeg vet hvem jeg selv er, det gjør ikke dem som slenger ut disse ordene. Du kan få kalle meg en hore hvis jeg prøver meg på typen din når vi møtes på byen, men ikke fordi jeg tjener penger på å riste på rumpa honey.

__________________

Jeg tror faktisk mange vil synes det er interessant å følge en ex-Jehovas, Barbie, Stripper og Mote-elskers sin blogg, det er i alle fall mye variasjon. Tror ikke du? Jeg ser på meg selv som en dronning i min egen verden, jeg trenger ikke godkjennelse fra noen i avgjørelsene mine. Ingen burde føle at de trenger andres godkjennelse på hva de velger i livet sitt. Jeg vil uten tvil si at Cardi B er en stor inspirasjon og motivasjon for meg når det kommer til å gi f**n i andres meninger. Så nå er det på tide å få skapt litt galskap i lille Stavanger, man vet jo aldri når jeg plutselig forsvinner fra byen. 😉

 

ER DERE KLARE?

18 kommentarer

Siste innlegg