Slik får du sponsorer

___________________

Mange tror at veien til sponsor er utrolig lang. Du skal ha flere tusen følgere, har vært på TV eller er godt kjent. Kanskje i noen sammenhenger så må du være noe av dette, men det er sjeldent. Ønsker du samarbeidspartnere eller sponsorer så er det utrolig mye du kan få til om du ønsker. Selv så har jeg funnet ut at den beste måten er ved å kontakte dem som du ønsker å samarbeide med selv. Start gjerne lokalt. Send dem en melding om deg selv, hva du holder på med og hva du kan bidra med om de ønsker å samarbeide med deg. Selg deg selv inn til dem.

___________________

En annen måte er også det å være flink til å tagge produktene som du legger ut på sosiale medier selv om de ikke er sponset. Legger du ut et bilde der du har på deg en kjole du har kjøpt på Bikbok, tagg dem. Legger du ut en boomerang på Instastory av at du er på en kafe, tagg dem. På den måten viser du aktuelle samarbeidspartnere dine framgangsmåter av reklame. Du viser dem også at du allerede fra før av har kjennskap til produktet deres.

___________________

Jeg har selv hatt suksess med både det å kontakte og tagge aktuelle samarbeidspartnere. Å det at jeg har fått meg lokale sponsorer har gjort at jeg har fått vist mine evner til å reklamere, noe som har gjort at større bedrifter har kontaktet meg. Så du trenger ikke å melde deg på Paradise Hotel for å få sponsorer. Du må bare vise hva du er god for og overbevise dem om at med deg ved sin side vil salget øke!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg