Jeg har fått tilbud om å reise verden rundt GRATIS

____________________

Det å sitte i sofaen å se ut til regnet som bare faller ned er virkelig deprimerende, jeg skulle ønske finværet hadde vart lengre. Det som er rart å tenke på er at jeg faktisk har hatt muligheten til å dra til Kreta, Dubai, Hawaii, you name it. Å det uten å betale en eneste krone, sykt ikke sant? Fra jeg kom hjem fra min siste ferie så har det kommet inn tilbud fra en haug mannfolk som skal på ferie alene, om jeg kunne tenke meg å være med. Noen mer seriøse enn andre selvfølgelig, men noen har virkelig vært seriøse med dette tilbudet.

 

Som dere ser så har jeg takket nei til tilbudene, men jeg er fasinert over at det faktisk er folk som spør vilt fremmede om de kan spandere en tur på dem. Selvfølgelig ligger det i tankene dems om å få noe seksuelt tilbake på turen, ellers så hadde jeg blitt med når jeg ser været her i Norge. Haha neida det var ikke seriøst ment, hvem en drar med har alt å si på hvordan turen blir.

 

8 kommentarer

Siste innlegg