Uken som gikk// Photoshoot, bursdagsfeiring, navn på strippefirma++

Foto: EGNA Photography

AKKURAT NÅ

Jeg har akkurat fått i meg litt mat før jeg snart tar turen tilbake på trening for å få unnagjort en liten rumpe økt. Jeg har faktisk ikke ligget ute i finværet i dag, jeg har vært for opptatt med å rydde leiligheten, vaske opp og lage mat for uken. Slike dager som disse trengs også.

 

UKENS OPPTUR

Det er en nydelig uke jeg har å se tilbake på. Det var en utrolig opptur å få muligheten til å være modell for en beach shoot i begynnelsen av uken. Bildet som dere ser øverst er fra den dagen, å jeg har fått beskjed om at jeg muligens får dem alle neste uke. Det å kunne prøve seg som modell er noe som virkelig falt i smak, så jeg skal faktisk allerede på torsdag foran kameraet igjen.

Det var også utrolig koselig på søndag hvor vi stakk til en strand og grillet. Vi var ute i finværet hele dagen, å jeg kan nesten ikke huske sist jeg koste meg så mye. Ingenting slår god mat, gode venner og et fint vær.

 

UKENS HØYDEPUNT

Hehe, jeg har ikke så mange bilder fra bursdagen min, men det er denne kjolen jeg brukte den dagen. For meg som egentlig ikke hadde noen planer om feiring, så gikk denne dagen over all forventning. En god kompis av meg hadde stelt i stand en liten overraskelse til meg, så dro vi ut på byen på kvelden etter en liten hjemmefest. Jeg ble alt for full, men det er ikke tvil om at jeg koste meg haha. Det ble kanskje alt for mye vin den kvelden, men det var bursdagen min så da sier vi at jeg har lov. Men jeg fikk tilbake for det på 17.mai kan man si, holdt meg inne helt til kvelden for å bli bedre.

UKENS TANKE

Jeg har tenkt mye på hvordan jeg ønsker å gjøre det med stripperyrket. Vil jeg kjøre på alene, la folk jobbe for meg osv. Jeg driver å jobber med å få både bilder og video til firmaet. Jeg driver også å vurderer om jeg skal lage en egen hjemmeside, eller om jeg skal legge det sammen med bloggen. Jeg har i alle fall kommet med et navn nå, Luxury Passion. Jeg har også laget en egen mail til bestillinger av stripping: [email protected]. Denne gangen vil jeg gjøre det skikkelig, så er mye planlegging.

 

UKENS FAVORITTSANG

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

Soler meg på dagen – Stripper om kvelden

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg