Hva hadde jeg på meg på 17.Mai?

_______________

Bare meg som føler det er tirsdag i dag? Dagene har gått helt i surr etter alle fridagene, men heldigvis så hindrer det meg ikke i å komme meg på trening selv om jeg våkner senere enn planlagt.  Jeg legger meg alt for sent, så da står jeg også opp relativt sent. Heldigvis så skal jeg på en shoot i morgen som holder motivasjonen oppe til å komme meg på trening. Det er utrolig å se hvordan mat og trening kan forandre kroppen bare på noen dager etter mye drittmat. Jeg gikk ned 1,5 kilo på et døgn, jeg har så mye vann i kroppen etter all drittmaten så kom ikke som et sjokk. Nå må jeg bare prøve å forholde meg til maten som jeg skal spise, så når jeg målet mitt fortere enn jeg tror.

 

Selv om jeg så å si var inne hele 17.mai å kastet opp etter gårsdagen så kom jeg meg heldigvis ut på kvelden. Vi hadde nemlig billetter til Hall Toll som hadde et stort 17.mai arrangement den dagen, så jeg måtte jo en tur innom. Jeg hadde nok med å komme meg ut, så bilder var helt i glemmeboken. Det jeg hadde på meg var i alle fall kjolen som du ser under, måtte jo ha noe rødt følte jeg. Jeg feiret jo aldri 17.mai når jeg var Jehovas vitne, så noe bunad eier jeg ikke, men har aldri vært så fan av det heller så like greit.

_______________

Hva foretrekker du? Bunad eller eget plagg?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg