Mine planer for sommeren

_______________

Skal jeg reise? Hvor skal jeg i så fall reise? Skal jeg være med på noe TV-program, hva skjer? Den dag i dag så kan jeg si at jeg faktisk ikke har større planer enn å trene, blogge og jobbe. Så selvfølgelig blir det litt slikking av sol når den titter fram for å bevare brunfargen  min. Jeg har selvfølgelig tenkt tanken om å reise i sommer, men jeg tror jeg sparer det til neste sommer. Jeg har jo som nevnt tidligere lyst på silikon i løpet av året, så mine feriepenger blir å spares til dette.

 

Det blir jo også en periode i sommer hvor jeg flytter, så det blir jo også noe som jeg kommer til å bruke tid på. Jeg har faktisk sneket med til å melde meg på et program som skal filmes i sommer, men om jeg blir valgt får vi vente og se. Dere får i alle fall se en helt annen side av meg da, hvis det skulle la seg gjøre. Blir spennende å se hva som skjer framover.

 

Hvilke program tror du jeg har meldt meg på?

5 kommentarer

Siste innlegg