Oppussing av mitt nye hjem

Da var kontrakten i boks, å jeg kan endelig begynne å planlegge flytting. I går var vi ute i finværet å feiret at lillesøster bestod eksamen, så nå er det offisielt sommerferie for henne. Det er jo så varmt i det siste at det er for varmt ute, så vi tok oss en tur til Starbucks for å få litt pause fra solen. Vi ligger nå ute i hagen å dør av varme, så vi vurderer å stikke til et vann for å få dyppet oss.

Jeg la ut et bilde i går på Snapchat av isene fra Nocco og Barbells som jeg har fått mye forespørsler om. Du får kjøpt dem på Deli De Luca.

Her har dere bilder av rommet mitt i kollektivet. Ikke det fineste, men jeg har fått tillatelse til å male, så la oss gjøre en forandring. Det som er utrolig kjekt med et mindre fint rom er før og etter bildene når jeg har gjort det til mitt eget. Så fra neste uke blir det fram med malerspann og alt! Skal nok få det så fint til slutt atte!

HVA ER DINE PLANER FOR HELGEN?

4 kommentarer
    1. Lite men godt! Flott gulv! Husk å dekke det til og ha en våt klut tilgjengelig om du søler! Jeg skal på musikkens dag i morgen! Om oljen forsvinner i Oslofjorden blir det bading! God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg