Jeg husker EN ting fra det forholdet

Jeg glemmer aldri den tiden. Jeg var så betatt av ham, å jeg fikk så mye problemer av det. Vi var bestevenner som til slutt fikk følelser, men vi nektet alltids for det når folk sa det. Det var 1. vgs, ja jeg var bare 16 år. Ung og dum, hehe. Vi gikk på samme skole, så vi var med hverandre hele tiden både i skoletiden og etter. På den tiden var jeg ikke døpt, men jeg hadde et lite ønske om det.

Jeg husker jeg skulle få han til å bli Jehovas Vitne, for jeg likte han utrolig godt. Han var den første gutten jeg fikk lov til å ta med hjem som ikke var Jehovas Vitne, for han skulle «hjelpe meg med en stor prøve». Selvfølgelig så skulle dette skjære seg ganske rett etter vi var ganske åpne om at vi holdt på. Når en allerede tidlig i forholdet greier å dumme seg ut så er det ikke noe grunn til å kaste bort mer tid i håp om at det ikke skjer igjen følte jeg. Jeg var jo glad i han, men jeg sa til han at det var slutt. Jeg husker jeg ble tilsendt nesten 100 bilde quotes (ja vi var jo bare 16 år), men det er bare 1 bilde jeg husker:

Jeg tror at det ikke var meningen at han skulle sende dette, men det var det bildet som fikk meg til å ikke gå tilbake. Det som er spesielt er at etter denne episoden la jeg gutter på hylla og satset alt på religionen å ble døpt noen måneder etter. Tenk hvis ting ikke hadde gått skeis mellom oss, hadde jeg noen gang døpt meg da? Who knows.

10 kommentarer

Siste innlegg