SPØRSMÅL OM STRIPPING

Foto: Tore Aasland Photography

_______________

Stripper du enda?

Ja det gjør jeg.

 

Hvor stripper du?

Jeg stripper privat i arrangementer, bursdager, utdrikningslag, julebord osv.

 

Gjør du privatshow for enkeltpersoner?

Nei. Jeg gjør bare show for grupper.

 

Kan du forklare hva du gjør når du stripper?

Et show innebærer en striptease på 3 sanger hvor jeg starter med kostyme å ender opp naken i slutten. Jeg stripper ikke på stang slik som de gjør på strippeklubber, men jeg har utrolig lyst å teste dette ut også.

 

Hvordan bestiller en deg til stripping?

En kan bestille meg gjennom å sende mail til [email protected]. Det er også denne mailen dere bruker om dere har spørsmål dere lurer på.

 

Hvor mye koster det for strippeshow?

Prisen varierer fra plass til plass med tanke på at jeg er åpen for å ta jobber utenfor Stavanger også, så for nøyaktig pris så anbefaler jeg å sende en mail til den jeg nevnte ovenfor.

_______________

Hvordan blir en stripper?

Jeg kontaktet et strippebyrå hvor jeg ble opplært av en av stripperne der, men du må ha ditt eget enkeltmannsforetak også. Jeg har faktisk vurdert å starte med å lære opp interesserte, om det er for å imponere kjæresten eller jobb de er ute etter. Til nå så har det bare vært en tanke, men hadde vært artig tror jeg.

 

Beste og verste med å være stripper?

Beste er adrenalinet og pengene. Samtidig så får jeg muligheten til å så nye steder og møte fantastiske mennesker.

 

Verste med jobben er menneskene som dømmer meg ut i fra jobben min. Jeg bryr meg fint lite om hva folk tenker, men er det noe en må forvente med å bli stripper så er det at en kan miste venner og bli sett ned på.

 

Blir du kåt av å strippe?

Like kåt som du blir av å jobbe i kassa på Rema 1000. For meg så er dette en jobb, ikke noe mer.

 

Har du noen gang hatt sex med kundene?

Aldri.

14 kommentarer

Siste innlegg