Jeg har kjøpt meg en…

Som mange av dere kanskje allerede har sett så har det vært lite trening på meg de siste ukene. Jeg kom meg faktisk på trening i dag morgen for en kardio og mageøkt. Jeg ligger på en vekt på 64-64 kg noe jeg kan si meg fornøyd med. Jeg har jo tross alt ikke trent og i stede bare kost meg med is og god mat i finværet.

Så nå har jeg vært en tur i sentrum for litt shopping og litt sol. Jeg kjøpte blant annet smykket som dere ser på bildet over og en bok av alle ting! Hehe, selvfølgelig så måtte jeg ha denne boken. Den er fin å ha til pynt, men samtidig så er jeg faktisk nysgjerrig på hva de har å komme med tips. Dette er en bok som er skrevet av flere kjente instagrammere og deres beste tips og triks. Jeg kjøpte den på Monki til 120,-.

HVORDAN ER VÆRET DER DU BOR?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg