Trene eller operere?

_______________

Vi har alle hørt sangen Sommerkroppen som sier at en kan droppe å trene og heller operere seg. Selv så har jeg ingenting imot dem velger å legge seg under kniven, jeg har jo planer om dette selv. Det jeg kan med hånden på hjerte si er at operasjon ikke gir i nærheten av samme følelse som det å trene gjør. En trener for å se bra ut, men man blir mer lykkelig og får mestringsfølelse av å jobbe for noe.

 

Jeg måtte tvinge meg opp av sengen i dag for så i tvinge meg selv til å fullføre en 30 minutters økt på stairmaster, men fy for en deilig følelse etterpå. Jeg har mye mer energi nå enn det jeg hadde hatt av å ligge i sengen til nå i stede. Så lenge jeg kan få det jeg ønsker ved å jobbe for det så bruker jeg heller pengene mine på andre ting. Jeg synes ikke at folk skal ha et hat syn på det å operere seg, men jeg synes heller ikke at det skal bli sett på som en utvei for å sleppe å jobbe for samme resultat, om ikke bedre resultat.

 

 Nå drakk jeg akkurat  siste slurp av kaffen min, så jeg skal hoppe i dusjen før jeg stikker ut i det nydelige været for å få litt sol og farge på kroppen. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg faktisk har muligheten til å bare jobbe lørdagskvelder, slik at jeg kan kose meg resten av uken. Dette er noe jeg virkelig ikke kan ta som en selvfølge, det er nesten litt for godt til å være sant.

_______________

Hva ønsker dere at min neste YouTube-video skal være?

6 kommentarer

Siste innlegg