INSPIRASJON TIL MITT NYE SOVEROM

_______________

Hva kan jeg si, dette er noe av det kjekkeste jeg vet. Å dekorere rom er noe jeg elsker, men samtidig så kan det bli utrolig dyrt om jeg skal ha det slik jeg ønsker. Jeg bruker nesten heller pengene mine på interiør enn ferie, slik er jeg. Generelt så har jeg alltids vært gull-jente når det kommer til smykker og ting på kroppen, men når det gjelder interiør så elsker jeg sølv og kalde farger. Svart, lysegrått, hvit og et snev av babyrosa sammen med masse speil er en favoritt! Har spesielt fått sansen for møbler som sminkebord, nattbord og slik i speil. Lett for kladder, men nydelig interiør.

Jeg har alltids siklet etter disse bildene, men aldri vist hvor en kan få tak i slik. For bare noen måneder siden fikk jeg øye på en butikk i Stavanger som faktisk selger disse møblene. Butikken er utenlandsk og prisene er utrolig bra i forhold til hva jeg har funnet på nettet. Ser virkelig fram til å få rommet klart slik at jeg kan vise dere alt sammen, både før og etter jeg flyttet inn.

_______________

HVA SYNES DERE?

10 kommentarer

Siste innlegg