OUTFIT OF THE DAY

_______________

Da kan jeg endelig etter en måneds jobbing si at rommet mitt er klart for å brukes. Etter en Ikea tur sist uke så fikk vi inn det siste nødvendige for å få vekk det meste av rotet. Vi leide bil, å jeg kjørte for første gang på nesten et helt år. Dette var utrolig artig, men skummelt på samme tid. Jeg fikk et skikkelig savn på å ha bil etter å få den lille følelsen av å komme seg fra den ene plassen til den andre på under 10 minutter, hvor jeg ellers kanskje bruker 40 minutter når jeg tar bussen. Nå som jeg bor i sentrum så er dette ikke nødvendig egentlig, for jeg tar sjeldent buss så det hadde bare blitt unødvendige penger.

 

I alle fall så er ting satt opp å det er ikke lengre et hav av klær over hele gulvet mitt. Så nå begynner moroa. Søndag er satt av til YouTube-dag, så målet er å få ut minst 3 videoer hver uke fra neste uke av. Jeg skulle selvfølgelig svare på en spørsmålsrunde sist uke, men jeg har ikke glemt den. Den blir besvart nå til helgen.

 

Jeg har også veldig lyst å fokusere på Fashion her på denne bloggen. Slike bilder som dere ser i dag. Hva tenker dere? Selv så elsker jeg å studere stiler til jenter, så det å vise min kan kanskje være til inspirasjon for noen av dere. Jeg har jo tross alt så mange klær fra Fashion Nova som jeg enda ikke har fått vist dere.

ACCESSORIES – GINA TRICOT | SKJORTE – ZARA

8 kommentarer

Siste innlegg