Se bra ut naken

_______________

Det er jo ikke noe sjokk at jeg trener for å se bra ut. Det med at “Jeg trener for å ta vare på helsen min” er noe mange sier for at folk skal se på dem som fornuftig og ikke så kroppsfiksert. Thats not me. De dagene jeg kommer meg på trening selv om det var vanskelig er ikke fordi jeg vet at det er bra for helsen min. Det er bare fordi jeg ønsker å forbedre kroppen min, større rumpe, smalere midje, mer markert mage osv…

 

Jeg skal til Hellas om litt over en måned, noe som motiverer meg til å komme meg på trening nå. Jeg trener fordi jeg ønsker å se bra ut når jeg kler av meg. Følelsen jeg får etter jeg har trent er fantastisk, men det er bonusen å ikke fokuset for å dra på trening.

_______________

Jeg fokuserer på å bli den beste utgaven av meg utseendemessig, så ja jeg er kroppsfiksert. Det er vi alle. Vi har alle en kropp som vi lever med. Hva vi liker er en annen sak, men vi har alle lyst å bli den beste utgaven av oss selv. Vi vil alle føle oss vell når vi kler av oss, men det en er fornøyd med er en annen misfornøyd med. Derfor synes jeg at folk skal ta fokuset bort fra hvordan andres kropp ser ut og heller fokusere på sin egen. Du blir ikke mer fornøyd med deg selv av å hate på andres kropper.    

23 kommentarer

Siste innlegg